Back

Success Stories

Ονοματεπώνυμο

Σχολή Επιτυχίας

Γράδη Μαρίνα

Επιστημών Διατροφής & Διαιτολογίας – ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ.

Κεσούδης Αθανάσιος

Ικάρων (ΣΙ) – Ελεγκτές Αεράμυνας

Κιηγμάς Ιωάννης

Χημικό – ΑΠΘ

Κουτσογιάννης Γιώργος

Ιατρικής – Ιωάννινων

Τσομπανίδης Δημήτρης

Ηλεκτρολ. Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών – ΑΠΘ

Μποσνίδη Γεωργία

Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ) – Όπλα

Ντινάκη Φαίη

Νοσηλευτικής – Ιωάννιων

Πεταλάς Αθανάσιος

Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ) – Όπλα

Παπαδόπουλος Γρηγόρης

Φυσικής – Ιωαννίνων

Δολαψή Ιωάννα

Δημιουργικού Σχεδιασμού & Ένδυσης – ΔΙ.ΠΑ.Ε.

Αρβανίτη Μαρία

Βιοϊατρικών Επιστημών – ΠΑ.Δ.Α.

Ψημένου Ερμίνα

Χημικό – ΑΠΘ

Κιτσικούδη Μαρία

Επιστήμης & Τεχνολογίας Τροφίμων – Πανεπιστήμιο Πατρών

Αλεξάνδρου Ιωάννα

Mονίμων Yπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ)

Δοσίδης Γιώργος

Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ) –  Σώματα

Τζαφέρη Μαρία

Mονίμων Yπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ)

Καρράς Γιώργος

Μαθηματικό – ΑΠΘ

Ευχετζής Κυριάκος

Ηλεκτρολ. Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών – Ηράκλειο.

Αρμένογλου Θεόδωρος

Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών – Ιωαννίνων

Πίπης Ιωάννης

Χημικό – ΑΠΘ

Αγγελονίδη Βασιλική

Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού (Σ.Μ.Υ.)

Μπουραντά Βασιλική

Χημικό – ΑΠΘ

Κοστογλούδη Φωτεινή

Βιοϊατρικών Επιστημών – Θεσσαλονίκη

Τσιρούδης Νίκος

Αστυφυλάκων

Κόσογλου Ελευθερία

Νοσηλευτικής Ηρακλείου – ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ.

Ρούμκος Νίκος

Μαθηματικό Ιωαννίνων

Ξενιός Μανώλης

Συστημάτων Ενέργειας – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Τσελεμπή Αφροδίτη

Δασολογίας – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Χάνου Γεωργία

Δασολογίας & Διαχείρισης Περιβάλ. & Φυσικ. Πόρων – Ορεστιάδα

Γιαλαμίδη Δήμητρα

Μαθηματικό – Πάτρας

Αραμπατζής Κώστας

Φυσικοθεραπία – Θεσσαλονίκη

Σκέψου Πριν Επιλέξεις

Θέμα Άρθρου: Καθηγητές & Μελέτη. Τα Κλειδιά για Επιτυχημένες Εξετάσεις

Η περίοδος της εκπαίδευσης αποτελεί κρίσιμο κομμάτι στη ζωή ενός μαθητή , όπου η σωστή επιλογή καθηγητών και το σωστό πρόγραμμα μελέτης μπορούν να καθορίσουν την επιτυχία των εξετάσεών του. Η εκπαίδευση δεν περιορίζεται μόνο στη μεταφορά γνώσεων, αλλά επίσης στην ανάπτυξη επιστημονικής σκέψης, αναλυτικής ικανότητας και κριτικού συλλογισμού.

Ο καθηγητής αποτελεί τον κλειδί για την κατανόηση και την εφαρμογή των επιστημονικών εννοιών. Ενώ ορισμένοι μαθητές είναι ικανοί να μάθουν από τον οποιονδήποτε ,  άλλοι ωφελούνται περισσότερο από την αλληλεπίδραση με εκπαιδευτικούς που είναι ενθουσιώδεις, έμπειροι και διατεθειμένοι να θυσιάσουν προσωπικό χρόνο για τους μαθητές τους.  Η διαφορά ανάμεσα σε έναν αποτελεσματικό καθηγητή και σε κάποιον που απλά θα παραδώσει την ύλη μπορεί να είναι ο καθοριστικός παράγοντας για το κατά πόσον ένας μαθητής θα αποφασίσει να ασχοληθεί με την μελέτη ενός μαθήματος.

Εκτός από την επιλογή του κατάλληλου καθηγητή, το πρόγραμμα μελέτης παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο στην επιτυχία των εξετάσεων. Κάθε μαθητής έχει διαφορετικό τρόπο μάθησης και διαχείρισης του χρόνου. Οι επιτυχημένοι μαθητές συνήθως υιοθετούν προσωπικά προγράμματα μελέτης που προσαρμόζονται στις ατομικές τους ανάγκες και δεξιότητες. Ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα μελέτης περιλαμβάνει την προσαρμογή της ύλης του μαθήματος σε μικρά τμήματα για ευκολότερη κατανόηση, τη διατήρηση συγκεκριμένων χρονικών διαστημάτων για τη μελέτη, και την τακτική αναθεώρηση των εννοιών. Επιπλέον, ο μαθητής πρέπει να επιλέξει τον κατάλληλο τόπο για μελέτη, όπου η συγκέντρωση είναι υψηλή και οι διαταραχές ελάχιστες.

Η ισχυρή σχέση μεταξύ καθηγητή και προγράμματος μελέτης είναι ουσιαστική για την επιτυχία. Ένας καθηγητής που προωθεί συνεχή ανάπτυξη και διευκρίνιση των μαθησιακών στόχων, σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα μελέτης που ενισχύει την πειθαρχία και την αυτοπεποίθηση, δημιουργεί ένα καταλυτικό περιβάλλον για την απόκτηση γνώσεων.  Η αντίληψη ότι η εκπαίδευση δεν είναι απλώς διαδικασία μεταφοράς πληροφοριών, αλλά ένα συνολικό εκπαιδευτικό ταξίδι, υπογραμμίζει τη σημασία της σωστής επιλογής καθηγητή και προγράμματος μελέτης. Με τον σωστό καθοδηγητικό ρόλο και την αποδοτική οργάνωση του χρόνου μελέτης, ο μαθητής μπορεί να επιτύχει όχι μόνο στις εξετάσεις, αλλά και στην ανάπτυξη ευρύτερων δεξιοτήτων που θα τον ωφελήσουν στη μετέπειτα ζωή.

Τσομπανίδης Παναγιώτης
Καθηγητής Χημείας

This will close in 0 seconds